Oj

Var visst ett tag sen jag skrev, men som vanligt är det såååå himla mycket i skolan! Jag pluggar typ dygnet runt känns det som. Det är inlämningar hit och examinationer dit. Är faktiskt rätt slut känner jag, även om den senaste veckan faktiskt varit bra, rent mående-mässigt :) imorgon blir det super-plugg! No ska göras, gymnastiken, forkningsmetodiken ska läsas, hälsan ska skrivas klart och hlr ska läsas och tränas! För sen har jag tänkt att ta en LEDIG helg!

Fredag kväll bjuder troligen på soffmys med Lacey, lördag ska vi fira storebror och söndag ska jag till Uppsala en sväng med lillebror, men de e lite hemligt vad vi ska göra där, de får ni veta på söndag :) nu ska jag sova så jag orkar plugga imorgon!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu