Sjukis!

God dagens!
 
Här är en sjuk tjej som skriver.. Vaknade natten till igår och mådde illa och kräktes sen typ hela natten.. sista gången vid halv 7 på morgonen.. Vinterkräksjuka, kul liv... Fick inte ens behålla vattnet jag drack.. Var däckad hela dagen, helt slut. Sov, tittade på tv, sov, tittade på tv.. Åt ingenting på hela dagen i princip. Men lyckades koka näringslösning som jag fick i mig lite av.. Annars har drack jag vatten på sked och coca cola med socker i på sked. Magen var helt i uppror.. Och jag var sååå himla törstig!!! Helt stört! Mot kvällen fick jag i mig lite fil med massa socker i.. Sen även ett par skedar blåbärssoppa. Men på kvällen slog även febern till, var uppe på 39,5 som mest. Då ringde jag mamma på jobbet och grina och frågade vad jag skulle göra :P Med några ipren så  lade de sig.. Sen kom mamma efter jobbet en liten stund och sen la jag mig.
 
Idag när jag vaknade mådde jag mycket bättre, men känner mig fortfarande svag! Åt fil med socker och jordgubbar och te till frukost, sen har ja ätit en mandarin.. Mår lite illa men de e nog mest inbillning... Dricker cola med socker.. Ska snart göra lite makaroner! Har suttit och knåpat på min uppgift som skulle in till skolan idag, så nu är den klar iaf. Blir ingen skola för min del idag!!
 
Imorgon fyller jag år, får fira i min ensamhet.. Skulle haft middag här men vi skjuter på den till söndag istället för säkerhetsskull! Men känns lite trist att tillbringa sin födelsedag själv med plugg...

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu