Städlördag

God morgon!
 
Idag är det städdag här hemma, det ser inte sååå farligt ut, men planen är att åka till återvinningen idag och slänga allt jag inte vill ha hemma och sen slänga in några saker i bytesboden :) Och sen, såklart, kika lite i bytesboden!
 
Ikväll är det fest för storebror, kommer massa folk, troligen många som jag inte träffat så det ska bli kul :) Sen kommer mina andra bröder också :)
 
Sen, imorse fick jag sms från min barnvaktsfamilj och de undrade om jag ka passa E och V nästa lördag, och det tackar man inte nej till! Ska bli såå himla kul alltså! Har saknat det jättemycket, att hämta lilla E på dagis och leka i lekparken och allt detdär!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu