Handvolt

Hej, länge sen nu! Har haft helt otroligt mycke i skolan denna vecka, gått 8-16.30 nästan varje dag och igår 8-19.. Men hade tänkt berätta om i måndags, när jag, för första gången i mitt liv gjorde en handvolt! Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle göra en, men tack vare en bra klass, ångest under kontroll och en bra lärare så bara vågade jag. Det var helt otroligt! Och nu har jag fått dille på det här med Trampett och gymnastik så på tisdag blir det kanske extra-gymnastik på kvällen!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu