Kullerbytta


Tjo :)
 
Dagen har bjudit på skola, vad annars liksom? :P Vi hade grupparbete först, sen motorik, vilket inte gav så himla mycket.. Och därefter var det den fruktade gymnastiken.. Vi fick börja med uppvärmning, sen fick vi göra kullerbyttor, massor av kullerbyttor, med sats, utan sats, med olika handisättning.. Därefter fick vi bygga upp tre stationer med trampett och lutande tjockmatta där vi skulle göra kullerbyttor med hjälp av trampetten då.. Och behöver ajg säga att jag var livrädd och typ fick panik? Fick tårar i ögonen redan i kön, vilket min lärare såg. Så hon frågade om hon skulle passa och det ville jag. Hjärtklappningen var enorm! Sen gjorde jag den första kullerbyttan och när jag landade började jag gråta och vart yr, gick ut och satte mig på trappen. Då kom läraren ut och vi pratade lite och sen provade jag igen, då kändes det bättre, inte bra men bättre. Sen gjorde jag kanske 6-7 gånger och för varje gång gick det bättre :)
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu