Långa dagar

Tjena!

Här bara rullar dagarna på med skola, plugg, planering, ja jag vet inte allt! Igår var en lååång dag men den var så bra! Vi började 8.00 med motorik med Sabina, de va en helt okej lektion, men ska erkänna att ja nog inte var med i matchen så mycket, var så trött!

Efter motoriken, kl 10-13 hade vi dans med Anna-Lena! Vi började med cha-cha halva passet och sen jive :) det gick hur bra som helst och det var sååå kul!

Efter dansen åt vi lite lunch, sen satt jag och Florre å hängde å sen åkte vi över till Su och satt där å hängde för kl 16 började vår kvällskurs i No! Vi hade Sofie och jobbade med kemiska reaktioner. Klassen består främst av personer som redan är lärare och sen va vi 4 studenter. Jag var yngst, och ganska mycke yngre än de flesta :p kändes lite småskumt, kände mig nästan inte som vuxen.. Men de blir nog bra de där :)

Jag var hemma vid 20.30, då va de dusch och sen bara ramlade jag i säng :p

Idag hade vi dans 8.00 med A-L, cha cha och jive igen, och det är ju så himla kuuuul!!

Sen hade vi motorik, bara reka lite inför duggan som är efter paddlingen. Så nu e jag påväg hem :) helgen bjuder på jobb och plugg och nästa vecka börjar barngympan och sen blir det paddling tis-fre! Så full rulle!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu