Måndag

Dagen startade kl 4.45, upp och hoppa, frukost, fixa mig, packa inför skolan och ut med Lacey. Var på skolan till 8.30 och då var det dags för gymnastik, trampett. Redan påväg till tåget och från tunnelbanan tyckte jag att det kändes lite konstigt i mitt ena lår, men tänkte att det var träningsvärk efter min löprunda igår... men nej...
 
På gymnastiken fick vi värma upp och benet kändes fortf inte riktigt hundra, men bättre. Sen var det dags för första hoppet och när jag tryckte från i trampetten så PANG small det till i låret, eller rättare sagt ljumsken och insida och baksida lår, allstå 3 kvartvarv runt benet. Muskelbristning, kul jul! Det gjorde skitont rent ut sagt men jag ville verkligen inte avbryta. Var rädd att läraren skulle tro att jag fejka eftersom hon vet vad jag tycker om att hoppa trampett.. Så det var bara bita ihop.. Linkade hem sen och när jag klev av tåget gjorde det om möjligt ännu ondare.. Så in på apoteket och tärngdes med alla pensionärer, blev liniment, linda och värktabletter.. Har haft benet lindat sen jag kom hem, men ja, de e fan svårt att linda insida lår, min rumpa är för stor :P Jag brukar vara nöjd med min stora röv, men inte idag :P Så har typ fått linda om flera gånger.. Nu hoppas jag bara att det känns bättre imorgon då vi ska ha gymnastik med trampett då också..

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu