Planerat och sorterat

Äntligen har jag tagit mig i kragen och sorterat alla papper från skolan i mappar, en mapp för varje område. Jag har även planerat vad som ska läsas varje dag denna vecka, och ja, jag kan väl säga som så att de blir inte mycke fritid denna vecka :p ska läsa omkring 200 sidor om dagen.. Men jag får skylla mig själv att jag skjutit upp det..

Imorgon är det gymnastik i skola , hoppa trampet, känns inte alls bra men är väl bara å bita ihop.. Efter skolan (slutar 9.30) blir det nog gymmet, de va länge sen jag var där.. De blir lätt så när jag tränar varje dag i skolan, eller är fysiskt aktiv..


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu