Provsvar

Under en lång tid, flera år, har jag känt mig väldigt trött, att jag inte orkar nånting. Det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover för det blir ingen skillnad. Jag kan sova 7h på en natt, sen 30 min på tåget till skolan, och 30 min hem, sen 1-2h powernap på eftermiddagen och sen gå och lägga mig som vanligt.

Så för ett tag sen var jag till läkaren och tog prover, de visade då att jag troligen har låg ämnesomsättning. Vilket innebär att min kropp hela tiden går på lågvarv. Den gör liksom ingenting mer än den måste. Vilket gör att man blir trött och frusen, man kan bli deppig och ha svårt att koncentrera sig. Så på fredag kommer provsvaren, läkaren ville ta om samma prov igen för tillförlitlighetens skull. Men känns sådär alltså... Tänk pm det är som befarat? Va händer då???


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu