Söndag

Söndag idag och söndagsångesten är på plats. Egentligen borde jag storstäda, men det går inte då jag har renovering i vardagsrummet.. Håller på å målar om mina nya stolar och mitt nya vardagsrumsbord. Men de gör att de e kaos här hemma just nu. Sen har jag inte pluggat nånting, måste iaf sätta mig ikväll och göra en planering, se över vad som ska göras inom varje område och när det ska vara klart..

Så lite stress.. Ska dessutom snart åka för att hämta mamma och pappa på Arlanda, de har varit i Prag på en weekend, mamma fick de när hon fyllde år. Sen ska jag äta middag där också :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu