Dagarna rullar

 
Ja, typ så är det, dagarna rullar och jag följer med :) Har vikat några dagar på skolan och har även varit i min skola lite.. Har pluggat lite osv.
 
Idag har jag varit i Jakan och spelat badminton med Madde :) Riktigt kul och jag var inte sååå dålig som jag trodde :) Sen käkade vi lunch i Jakans centrum, mysigt :)
 
Här hemma skottades det sedan, både min uppfart och hyresvärdarnas :) Sen har jag tvättat en del, diskat osv. Bara plugget som är kvar för dagen, men det blir efter lyxfällan :) Har även bokat buss till linkan nästa helg, till bästa Ullis :D
 
Juste, i tisdags passade jag lilla E första gången, en liten tös på precis 1 år. Galet söt liten tjej med massa bus. Vi röjde runt 2,5 timme och åt middag osv, riktigt kul :) Perfekt när man kan låna andras barn :P
 
Imorgon blir det IKEA med Nettan och Boden :D
 
 
 
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu