Didaktik 2, avancerad nivå

Tjohej, länge sen nu. Mycket har hänt. Bland annat så började jag en ny kurs i torsdags, didaktik 2 på avancerad nivå. Det känns faktiskt himla bra! Läraren verkar grymt bra, kursen intressant och strukturerad, så det kan ju bara bli bra :) jag är faktiskt lite pepp på denna kurs och det känns bra, det är ju min näst sista i utbildningen :D

Annars är det mest skola och jobb som fyller dagarna, en hel del mindfulnessträning också :)

Igår var jag barnvakt till lillfian och idag ska jag hem till storebror och hjälpa till att fälla träd :) blir mysigt!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu