Linköping 16-17 feb

Lördagen den 16 februari åkte jag till Linköping, till min fina vän Ulrika! Jag valde att åka buss ner, det var smidigt och jag kunde sova hela vägen ner :) väl framme mötte Ullis upp mig och vi gick och käkade och sen på systemet :) sen bar det hemåt mot hennes lägenhet. Den var verkligen jättefin, och mysig!!! Jag packade upp lite, min ryggsäck hade blivit blöt på bussen, men jag visste inte av vad? Men när jag packade upp luktade allt sprit!!! Nån måste haft en spritflaska i sin väska i lastutrymmet på bussen som gått sönder... Lite irriterande! Men men, vi skrattade rätt gott åt de :p

Mot kvällen gjorde vi middag och sen förfestade vi och gjorde oss klara för utgång på NH i linkan. Väl där hade vi båda studentrabatt, Nice! Vi köpte en drink och satte oss vid ett bord, och efter en stund såg vi en kille som satt helt själv, så Ullis vinkade till honom att komma å sätta sig vid oss :) kvällen fortskred och vi pratade massor med Pontus och sedan lite kompisar till honom, sen blev det dans och när de stängde gjorde Pontus oss följe hem ocj stannade ett tag :) efter en dryg timme var både jag och Ullis helt slut, så Pontus for hem och vi slocknade på två röda :p

Söndagen tillbringades i soffa och säng, vi segade hela dagen!! Så skönt! Strax före 15 typ bestämdes att Pontus skulle komma över så vi gjorde oss lite iordning och när Pontus kommit blev det mat! Sen var det typ dags att gå mot min buss, de blev dock lite stressigt på slutet men vi hann :) kramade hejdå och sen var jag påväg hem.

Jag hade två helt underbara dagar i linkan, så glad över att äntligen få träffa Ullis igen! ❤ Vi hade riktigt bra dagar och jag längtade tillbaka redan när jag klivit på bussen hem.

 
 
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu