Mindfulnesskurs gång 1

Igår var det dags för första kurstillfället av mindfulnesskursen som jag börjat. Det var väldigt intressant :) Galet nervös var jag innan, men lugnade snabbt ner mig när jag mötte personen som jag känner :) Vi fick börja med att lära oss om mindfulnessens historia, sen om varför det är bra med mindfulness och varför man använder det och vad det gör med kroppen. Därefter fick vi göra en övning, 20 min lång, som är jättebra. Jag var väldigt nära att somna, hade jag haft en filt runt mig hade jag gjort de ;) Sen pratade vi lite om hur övningen gick och hur det kändes osv. Sen fick vi hemläxa och första kurstillfället var slut. Men det här kommer bli bra, galet bra :)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu