Avslutning GIH

Ja, idag kom då dagen då det var dags för avslutningslunch på GIH. Vi har nu gått ut kursen idrott och hälsa 3, 30hp!

Det har varit en otroligt tung kurs, mycket att lära sig och många prövningar! Vi har lärt oss dansa, paddla, bada isvak, skriva lpp, motorik, hälsa, gymnastik. Ja, hur mycket som helst. Genom blod, svett och framförallt tårar har vi lärt oss. Jag vet inte hur många gånger jag har velat ge upp, så många personliga prövningar som det varit. Men alltid har våra underbara lärare stått bakom och stöttat och alltid har jag haft mina vänner och klasskamrater bakom mig. Klassen har varit helt underbar, man har kunnat vara sig själv, vara den man är och känt att man är okej ändå. Alla har vi varit olika men tillsammans har vi varit grymma! Och lärarna ska vi inte prata om. De flesta så otroliga, finns alltid där och stöttar, hjälper, kritiserar, tröstar, pratar, skrattar, skämtar och bara ÄR!

När denna kurs började var det ångest, ångest, ångest. Jag var inne på att flytta till linkan för att slippa gå kursen. Men idag känns det så jävla grymt att jag klarat den, klarat av den tuffaste kursen på utbildningen och detta utan rester och omtentor! Jag är grymt jävla stolt över mig själv men även mina vänner att vi klarat det här så galet jävla bra!

Så idag var det med lite sorg i hjärtat jag åt lunch, vår avslutningslunch. Vi har en termin kvar men är klara på GIH såvida man inte skriver sin slutuppsats där. Det känns jobbigt att allt bra är slut, att man inte kommer få träffa dessa underbara människor varje dag, de människor som man delat så otroligt mycket med. Det känns konstigt att det inte är dem jag träffar när skolan kör igång igen den 21. Jag kan ärligt säga att det känns grymt jobbigt eftersom jag trivts så otroligt bra. Och alla minnen bär jag alltid med mig ❤

 
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu