Det rullar på

 
Ja, dagarna rullar på och skolan likaså! Började en ny kurs i måndags, pedagogik på avancerad nivå. Men kan säga att det känns inte så avancerat.. Läraren är sämst och klassen inte alls rolig. Bara en klass med massa torrbollar och sånt gillar jag inte ;) Men kursen är bara 4,5 vecka lång så det är snart dags för en ny :P
 
Har jobbat lite förra veckan på skolan, haft idrotten, riktigt kul! Och snart är jag fan klar lärare och kommer stå där inför mina alldeles egna klasser, gah, vad spännande!
 
Helgen har spenderats med nära och kära. I fredags blev det bastu i Enköping, trevlig och VARMT! Lördagen spenderades med städning och plugg för att sen avslutas hos brorsan och Nathalie där det bjöds på middag och fika och filmmys! Riktigt trevligt :)
 
Idag har jag bara setat i soffan typ.. Lite dåligt samvete för det men samtidigt så behöver man få göra bara ingenting ibland.. Imorgon är det back to school och även barngympan drar igång imorgon! Blir även gymmet på morgonen imorgon, nu är det verkligen dags att ta tag i den här kroppen!
 
Juste, har även fått en ny barnvaktsfamilj, som bor här i Bålsta och har en liten tös på 1år, superhärlig familj! Vi har bokat första tillfället som blir om lite drygt en vecka! :)
 
 
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu