Liten update

Jahapp, dagarna flyter på och jag får inte mycket gjort.. Har varit lite omvälvande dagar sen i måndags, men det reder nog snart upp sig :)
 
Var på rosenterapimassage i tisdags, oh herregud. Det går inte ens förklara med ord hur det var. Hon liksom satte allt. Rosenterapimassage är som en blandning av massage och terapi.. Hon ställde mycket frågor osv.. Första frågan, som hon ställde innan hon ens hade rört min rygg var: Har du höga krav på dig? Mm... mumlade jag.. Jag ser det sa hon, din rygg är spänd som en fiolsträng. Men det var en otroligt häftig upplevelse och jag vill verkligen gå tillbaka för att bena ut allt och få bukt med mina axlar och min nacke.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu