Nyåret

Nyåret är nu förbi och ett helt nytt år har startat. Och det känns grymt jäkla bra! 2012 var ett slitigt och jobbigt år, med många jobbiga händelser. Såklart även bra händelser också. Men överlag har det varit ett tufft år.
 
Min nyårsafton började vid 9, frukost och morgonfix, ut med Lacey. Därefter städade jag och bäddade iordning eftersom Madde skulle sova här :) Sen vid 13 åkte jag till pappa för att lämna Lacey och sen vidare till Andreas och Nathalie eftersom Nathalie skulle fixa mitt hår :D Sen for jag ner till centrum och mötte Madde, vi handlade mat för middagen och sen for vi hem och gjorde oss iordning. Därefter hämtade vi Linus och sen for vi till motorgården där vi skulle ha vår fest.
 
Väl framme var grillen igång och vi åt god mat, fläskfilé med potatissallad,sallad och chillibea! Galet gott! Sen förflöt kvällen med biljard, dans, skratt, alkohol och jag hade bara så kul!
 
Jag är så glad att det är nytt år, 2013, det här ska bli ett bra år och nyårslöftet är att börja ta hand om mig själv!
 
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu