En ny start med text

Bilderna skulle ju såklart tillhöra en text, men texten försvann!

Det känns som att mitt liv har fått en ny start, en kapitel har avslutats och ett annat har påbörjats. Det första är att jag ju har tagit examen och nu även fått ett lärarjobb till hösten. Jag kommer att arbeta som idrottslärare och resurs i matematik och min tjänst är på 100%. Det är på Smedslättsskolan i Bromma som jag kommer jobba och då tillsammans med min lärare Anna-Lena :) det känns otroligt bra då jag och Anna-Lena går så bra ihop men även för att jag tycker att skolan är kanon, lärare, elever och föräldrar är hur gulliga som helst. Så det här kommer bli kanon tror jag och jag är så himla glad!

Nästa stora grej är ju att jag köpt min lägenhet, min drömlägenhet. Den är helt underbar och jag trivs som fisken i vattnet här hemma, det kunde liksom inte vara bättre!

Det enda smolket som är just nu är att jag inte är frisk. Jag har ju troligen en pågående borreliainfektion. Denna gör att jag är fruktansvärt trött hela tiden men även att mina leder värker och svullnar. Imorgon ska jag till läkaren igen för att se hur vi ska gå vidare med medicin osv. Önskar att jag fick må lite bättre än jag gör nu.. Att sova 12-14h per dygn känns inte okej, inte alls!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu