Härliga helg

Söndag kväll, men ack vilken skön helg jag och Charlie haft :) vi har varit med mamma, pappa och Ester på båten :) även mina storebröder med flickvänner kom ut med sina båtar och David åkte också med :) så himla mysigt att ha sn helg med familjen <3 Det har även verkligen gått hur bra som helst med Charlie, han är nog den lättaste katten man kan ha. Han sover nätterna igenom, busar om dagarna, äter och går på lådan som han ska. Och har en gnistrande personlighet, han är så jäkla underbar! Bara älskar allt och alla! Det finns nog inte någon som träffar honom som inte tycker om honom :)

Träningen går just nu väldigt bra, min vän Ullis har hittat en app där man får lära sig att springa en mil på 14 veckor! Vi har kört första veckan och de känns riktigt bra! De är så kul när vi tränar samma, då kan man peppa varandra på ett helt annat sätt :) du och jag vännen, forever and always <3

I skrivande stund har jag endast 6 pass kvar att arbeta på mcd. Det känns både och. Det känns otroligt bra att ha kommit vidare, ha nya mål och få utvecklas på ett helt annat plan. Samtidigt som det känns trist att lämna alla kollegor man tycker om och även delar av jobbet som jag gillar. Så de är inte bara positivt att sluta, kommer nog kännas sådär när jag stämplar ut för sista gången. Men, det är dags att gå vidare! Nya mål är i sikte och denna höst ska bli bäst!

Något ledsamt och väldigt jobbigt har också hänt. Min lilla Isa har somnat in. Hon bara somnade in en natt och jag upptäckte de på morgonen när jag kom hem från jobbet. Det känns otroligt jobbigt, för hon var verkligen speciell. Och hon var den som jag hade i min famn när saknaden efter Lacey var som värst. På något sätt hörde Lacey och Isa ihop, de accepterade varandra. Det känns hårt att ingen av dem längre finns hos mig <3 mina fina älskade djur <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu