Lediga helg

Hej :) denna helg är jag ledig, så himla skönt! Att få vakna en morgon utan klocka! Igår var jag hos min ena bror och grillade! Våra vänner var också där och min storebror :) vi pratade, drack och hade en skön kväll. Kvällen avslutades med poolhäng!

Jag sov över hos brorsan och imorse blev det gofrukost oc därefter däckade vi i solen. Så himla skönt! Vid 15 åkte jag till min barnvaktsfamilj, väl där fick jag mysa med båda barnen, lycka <3 lillebror är bara 8 dagar gammal och så fin <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu