Flytt

Ja, länge sen nu, men här händer det grejer! Har för två dagar sen skrivit papper på min alldeles egna lägenhet ❤ blir inflytt 1 juli, förhoppningsvis några dagar tidigare! Det är en tvåa, 58kvm, med balkong och vitt och väldigt fräscht! Helt underbar är den ❤ vill flytta nu, nu, NU!

Nu är de även bara 19 dagar till uppsatsen ska in, känns rätt jobbigt, men på något sätt ska jag hinna, jag bara måste! Jag måste verkligen bli klar!

I dagarna har jag även klippt av mig håret och färgat det... Duger tills vidare, jag vill ju egentligen ha långt hår, men de va så himla slitet och ojämt, så de fick ryka... :p


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu