Oj

Mycket händer nu! 41 dagar kvar till flytt bland annat! Sen är det så att jag bestämt mig för att bli med katt när jag flyttar, två små töser är på ingång, den ena 1,5 vecka gammal och den andra 3 veckor gammal. Ska bli så himla kul! De kommer flytta till mig några veckor efter att jag flyttat :)

Nu har jag även blivit godkänd för att få göra opponeringen, vilket innebär ett steg närmre examen! Helt otroligt! Så opponering blir 27 eller 28 maj!

Jobnsökandet är i full gång och jag har flera trådar att dra i! Så livet rullar på!! :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu