Träningen

Ja, hur går det med den egentligen? Ganska bra! Jag har kommit av mig lite, tränar ca 2 dagar i veckan just nu, men tänker att det ska bli ändring på det så fort allt i skolan är klart! Ska bli underbart att komma igång igen, jag behöver det och min kropp behöver det. Jag har mindre ont i knän, rygg och huvud när jag tränar regelbundet och det är underbart, det är så jag vill ha det. Så snart dags att komma igång igen! Tjoho!

Btw, bara 34 dagar till flytt! Eller mindre då vi kanske kommer flytta tidigare!!!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu